Aangekomen in São Paulo

🇧🇷BR125

Na een lange busreis zijn we zojuist aangekomen in ons hotel in São Paolo. We genieten nog even van een laat diner voordat we heerlijk in ons bed duiken!

Reacties op dit bericht

  1. Hoi Maartje, ’t avontuur zit er bijna op. Jullie zullen wel moe zijn. Maar ook voldaan, en verwonderd. Goede reis, we kijken er naar uit je te zien.
    Papa

    Door: Peter
    10 maanden geleden
  2. Hi Joëlle en Joost ik wens juli een hele goede terug reis ik weet niet of juli dit nog gaan lezen ik denk het eigenlijk van niet😂 en we zien elkaar weer in Nederland ik ga vrijdag naar Zuid-Afrika

    Groetjes Jesse

    Door: Jesse
    10 maanden geleden
  3. Hee Jasper, nog een fijne laatste dag in Brazilië en een goede vlucht naar Nederland. Tot morgen, lieverd!

    Door: Pim en Désiré
    10 maanden geleden
  4. Wat een geweldige reis en verhalen! Fijn dat je weer onderweg bent. Hele goede reis lieve Ilse. xxx en een knuffel van ons allemaal. Liefs, Evelien

    Door: Evelien
    10 maanden geleden
  5. Goede vlucht allen gewenst en welkom thuis. Dana we hopen je gauw te zien. Liefs Opa en oma.

    Door: OpaenOma Kampert
    10 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280