Dagverslag uit Zambia

🇿🇲ZA125

Reacties op dit bericht

  1. Hey Westerbörkers,
    Leuk jullie te zien op het filmpje! Hopelijk genieten jullie allemaal van het mooie afrika. Succes allemaal!

    Groetn uut drenthe!

    Door: Arjan
    11 maanden geleden
  2. Leuk om je te zien bouwen Jonathan! Zo benieuwd naar je verhalen!

    Door: Adriaan Wisse
    11 maanden geleden
  3. Hoi Niels,

    Superleuk om via het filmpje een indruk te krijgen van jullie verblijf! Nog een hele fijne tijd daar en ik kijk uit naar je verhalen.

    Groetjes van Corine

    Door: Corine van Gelder
    11 maanden geleden
  4. Sanne u rocks!

    Door: Rohald Terbijhe
    11 maanden geleden
  5. Heeyy leukerds!

    Wat leuk om met jullie mee te lezen. Ik vind het stoer dat jullie dit avontuur (weer) aangaan. Volgens mij vermaken jullie je prima. Succes weer vandaag met alles!

    Dikke knuffel,
    Vrolijke groetjes,
    (Anne) Ruthjeee

    Door: Anne Ruth M
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280