Een update vanaf de bouwplaats

🇪🇹ET125

Er wordt druk gebouwd in Ethiopië, in deze video nemen we jullie mee op de bouwplaats. Hoe er zal de bouw al zijn?

Reacties op dit bericht

  1. Wauw, jullie zijn goed bezig! Mooi Emmelyne, heel fijn om je na een week weer even in beeld te zien! Rosanne mist je erg, en wij allemaal natuurlijk 🤍 Zet hem op, we denken veel aan je! Lieve groetjes van ons allemaal

    Door: Marja Verhoeve
    11 maanden geleden
  2. Goed bezig Abbe 💪 Het is een vreugde om zo dienend bezig te zijn. Kus van je ouders.

    Door: Gert
    11 maanden geleden
  3. Wat gaan jullie hard met de bouw!
    Superleuk om steeds van jullie te horen/zien!
    Veel plezier en ga lekker door met dit mooie werk!
    Lieve groet, ons ❤️

    Door: Zegert & Elly en Lieke
    11 maanden geleden
  4. Het tempo zit er goed in zeg!
    Geweldig dat het zo goed gaat.
    Leuk ook om die 30 foto’s te bekijken. Echt een mooie reportage zo

    Door: Joop en Marja
    11 maanden geleden
  5. Kijk dan wat je kunt bereiken met teamwerk! Ontzettend mooi. Succes Kanjers!

    Door: Dieuwke
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280