Groetjes terug

πŸ‡ΏπŸ‡²ZA225

Jullie hadden nog foto's tegoed van de vorige update. Daarnaast zitten we inmiddels over de helft van de project. Wat vliegt de tijd. We genieten van jullie reacties onder onze berichten. Vandaag een berichtje terug van iedereen. Succes met het ontcijferen en veel leesplezier.

Reacties op dit bericht

  1. Wat ontzettend gaaf dit allemaal! Geniet nog lekker even van het laatste stuk!! ❀️

    Door: Sandra Fokkens-Afman
    11 maanden geleden
  2. Ha Aleid. We werden helemaal blij van je berichtje. Zo fijn dat je hersteld bent en dat je nog een goede laatste week mag beleven met elkaar!
    We kijken uit naar de foto’s van je dreadlocks/ vlechten! 😍 Veel liefs; Marjan en Jorik 🌹

    Door: Marjan
    11 maanden geleden
  3. Hey MAAT JD,
    Mooi dat t goed gaat kerel! Hier ook alles goed, wat stijve spiertjes van beweging. Maar dat is met vast herkenbaar op zo’n bouwproject in Zambia. Zaterdag met m’n team het ijsselmeer overgezwommen & de overkant is bereikt na 6 uur en 24 min! Geniet van Zambia Jonge!

    Door: Arjan Vaatstra
    11 maanden geleden
  4. Hey toppers,

    Ben een trouwe lezer van alle projecten wat een onwijs gaaf avontuur! Heel veel plezier nog

    Door: Anomiem
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280