Groetjes van ons!!!

πŸ‡§πŸ‡·BR125

Met de vraag: "wat vind jij hier het leukst?"

Reacties op dit bericht

  1. Hoi lieve Ros! Wat leuk om te zien wat je allemaal aan het doen bent. Ik mis jou hier in Spanje <3. Ik zie je snel weer
    Liefs Marit

    Door: Marit Entheos
    11 maanden geleden
  2. Lieve Ros, hopelijk ben je lekker aan het genieten daar! Ik mis jouw gezelligheid wel hier in Spanje! Ben heel benieuwd naar al je verhalen.
    Liefs Lys

    Door: Lysanne Entheos
    11 maanden geleden
  3. Lieve Mirna,
    We hopen dat je het enorm naar je zin hebt gehad!
    We hopen je snel weer te zien!🫢🏻

    Liefs Jo en Lien

    Door: Eline Smit
    11 maanden geleden
  4. Leuk jullie te zien Alike en Rosaly! Hoop dat jullie samen met de groep een hele fijne tijd hebben daar! Geweldig wat jullie doen!

    Groeten Geert en Gea

    Door: Geert en Gea
    11 maanden geleden
  5. Leuk om jullie allemaal te zien (vooral onze Gerson) met blije gezichten en enthousiaste mededelingen. Fijn dat jullie genieten van elkaar , jullie opdracht en het lekkere eten daar. Sterkte met de laatste loodjes.❀️
    Groetjes van opa & oma uit Nunspeet.

    Door: Willy Fidder
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280