Het eerste project is weer op Nederlandse bodem!

🇬🇭GH125

Nu onderweg naar Middelburg! De sfeer zit er nogsteeds goed in!!

Reacties op dit bericht

  1. Mooi om te horen en te zien! We hopen dat jullie niet teleurgesteld zullen worden met betrekking tot het eten vanavond! Fijn weerzien! Groetjes uit Bretagne, wij eten mosselen met friet: Moules et frites!

    Door: Arenda van der Maas
    11 maanden geleden
  2. fijn om te horen.
    Goede reis verder
    Groetjes.

    Door: Fam. van Gent
    11 maanden geleden
  3. Hoooiiiiiiii

    Door: Martjan
    5 maanden geleden
  4. successs

    Door: Ize
    5 maanden geleden
  5. succes

    Door: Martjan
    5 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280