Met wat vertraging veilig in São Paulo

🇧🇷BR125

Groep BR125 is veilig aangekomen in Brazilië en overnacht nu net buiten de stad. Later vandaag reizen ze door naar Guanhães.

Reacties op dit bericht

  1. Goede reis vandaag!

    Door: Laura
    11 maanden geleden
  2. Hallo,

    Josianne, Julia, Bram, Tim, Jona, Mark-jan, Stijn, Hilco-Dirk, Mette, Olaf, Marit, Dana, hopelijk niemand vergeten.
    Heel veel succes en plezier in Brazilië, maak er een onvergetelijke tijd van.

    Groeten Laurens en Conja

    Door: laurens de Jong
    11 maanden geleden
  3. Hee Dana en Ilse,
    Als het goed is zijn jullie nu aangekomen in Brazilië en staat er jullie een super gave reis te wachten. Heel veel plezier en geniet ervan!! ❤️ Stiekem ben ik iets jaloers, maar ik ben super benieuwd naar al jullie verhalen! Love jullie 🤟🏽
    Liefs, Lieke

    Door: Lieke
    11 maanden geleden
  4. Lieve Daphna en medereizigers, het eerste deel zit erop. Goede reis in de bus en een prachtige kennismaking met het project gewenst! Allee goeds en veel liefs van Isa, Daan, Mirte en Lynn, Ed en mama en papa!!

    Door: Gerben
    11 maanden geleden
  5. Lieve Maartje, de winterwortel smaakt me goed 😉
    Goede en gezelllige reis lieverd!

    Door: Els
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280