Onderweg naar Kokosiase

🇬🇭GH225

Na welkom bij het AG Care hoofdkantoor onderweg naar Kokosiase

Reacties op dit bericht

  1. Heel leuk om jullie zo te volgen! Trots op jou lieve Joëlle! ❤️

    Door: Melissa
    11 maanden geleden
  2. Hee Joëlle hier ben je er gewoon al bijna!!
    En ondertussen al helemaal!
    Ben benieuwd hoe je het vliegen vond
    Bikkel, zet hem op daar!!
    Kus en knuffel van mem 🥰

    Door: Anoesjka
    11 maanden geleden
  3. Hoi Joëlle, nou die vliegreis heb je overleefd! Leuk om je zo te kunnen volgen. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, ga iig ook genieten! Dikke knuff van Oma Monica 🙂

    Door: Monica Bijsma
    11 maanden geleden
  4. Trots op dei Ninte🩷🫶🏻

    Door: Jilke ozenga
    11 maanden geleden
  5. Succes allemaal! Super leuk om zo te kunnen zien wat jullie allemaal doen. Groetjes aan Joëlle, we missen je nu al. 🥰 Je gaat het vast en zeker goed naar je zin krijgen daar. Liefs Jan en Sanne

    Door: Sanne Braaksma
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280