Onze aankomst in Bele

🇪🇹ET125

Onder politie escorte gearriveerd

Na een prachtige tocht vanaf de luchthaven van Awassa werden we heel warm verwelkomd op onze prachtige locatie in Bele. Het is een prachtig omheind en veilig terrein. We hebben een gebouw voor de jongens en voor de meiden en de leiding. Zie het bijgevoegde filmpje voor een tour over de compound. Wij zijn allemaal heel erg moe, dus wij duiken nu snel de klamboetentjes in! Lieve groetjes van ons!

Reacties op dit bericht

  1. Wat leuk om dit allemaal te zien. Zo fijn dat alles goed is verlopen. Mooi terrein! Succes de komende tijd!

    Door: Joop en Marja
    11 maanden geleden
  2. Wat geweldig mooi om dit te zien en dat jullie veilig aangekomen zijn.

    Door: Thera van Es
    11 maanden geleden
  3. Wat een mooie plek!! Veel succes en Gods zegen!👍🙏

    Door: Ronald en Irina
    11 maanden geleden
  4. Wat leuk om te zien! En fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!! Succes allemaal & geniet!!

    Door: Annemarie van Wijngaarden
    11 maanden geleden
  5. Wat leuk om te zien!! Heel veel succes allemaal!

    Door: Judith de knegt
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280