Verder inkijkje in het leven hier

🇬🇭GH125

De latrines in beeld, het kinderprogramma in beeld en de bezoeken aan de markt.

Reacties op dit bericht

  1. Hoi Corine, geniet je onder de Afrikaanse zon? Met de geweldige groep die met je meegegaan is?
    Ik kwam eigenlijk vragen of Robert beetje braaf is. Hij staat overal zooo blij op de foto😁wil je in de gaten houden of hij straks wel mee terugkomt😉fijne laatste helft toegewenst!!

    Door: Annette
    12 maanden geleden
  2. Hé lieve Lynn en Em,

    Mooi om jullie zo te kunnen volgen en het mee te beleven! Veel herinneringen aan de Filippijnen komen weer boven. Succes nog , een onvergetelijke reis meiden! Zorg goed voor elkaar❣️
    Blijf voor jullie bidden,
    Liefs, knuffel Johanneke

    Door: Johanneke
    12 maanden geleden
  3. Bedankt Matthias, voor alle leuke
    Berichtjes, en foto’s wat een mooi project, veel plezier de laatste tijd
    Nog even door klussen , dikke pakkerd voor Marit,

    Door: Bert Goudswaard
    12 maanden geleden
  4. Wat een geweldige verhalen en foto’s.
    Fantastisch wat jullie daar doen!
    Nog even doorzetten en klussen!
    Wil je een hele dikke knuffel aan Marit geven?

    Liefs Myrthe

    Door: Myrthe Haak
    12 maanden geleden
  5. Heeey Martjan,

    Ben jij wel echt in Ghana? Ik zie je op geen 1 foto man. Je maakt ze vast 😉 Leuk om jullie zo te volgen. Heel veel succes verder. We denken aan en bidden voor jullie.

    Groeten,

    Lianne en Patrick

    Door: Patrick Noorman
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280