Video: ons vertrek uit Bele

๐Ÿ‡ช๐Ÿ‡นET125

Live

Reacties op dit bericht

  1. Een hele goede terugreis gewenst

    Door: Chris en Petra Both
    11 maanden geleden
  2. Judith en de groep goede reis naar huis. Geniet nog van jullie laatste weekend daar. Veel liefs en dikke knuffel voor jou en de rest. De Neelemannen ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

    Door: Hans en Anneke
    11 maanden geleden
  3. Nog een goed weekend met elkaar en dinsdag weer veiling thuis.

    Door: Albert & Judith
    11 maanden geleden
  4. Wat bijzonder om onder luid gejuich weg te rijden. Wat waren jullie daar welkom๐Ÿ™

    Door: marcel kersseboom
    11 maanden geleden
  5. Hier krijg je toch tranen van in je ogen…!
    Wat waren ze blij met jullie!
    Supertrots op de hele club!

    Door: Zegert & Elly en Lieke
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280