Work hard, party harder!!!

🇧🇷BR125

Ja er wordt echt heeeeeeel hard gebouwd hoor!!!! 😉

Reacties op dit bericht

  1. Lieve Joos,

    Ik Zie dat jullie hard aan het bouwen zijn.
    Ik kan weer zonder krukken lopen. Nu we naar huis gaan.
    Nog een fijne tijd in het verre Brazilië
    Groetjes, papa

    Door: J de Jong
    11 maanden geleden
  2. Hahaha Met, heerlijk dit! Zo ken ik je 🫶🏼Leuk om je weer een x live te zien. Groetjes aan iedereen en zet em op, jullie zijn allemaal toppers💪🏼💪🏼 love you.. xx Jol.

    Door: Jolanda Radstaake
    11 maanden geleden
  3. Lieve mirna,
    Ben jii ook zo mooi aan het zingen tijdens het werk? We hopen dat alles goed gaat!!! Veel plezier en alvast een goed weekend. Liefs heit en mem.

    Door: Adriana Feenstra
    11 maanden geleden
  4. Hahaha, heerlijk om te zien en te horen Olav! De sfeer zit er lekker in. Lieve groet, ook aan Mette, Joran en Sander, van het thuisfront xxx

    Door: Arnoud
    11 maanden geleden
  5. Lieve Dana ik lees dat jullie hard aan het werk zijn fijn om te lezen. vergeet niet om te genieten. Lieve groetjes en een DIKKE KNUFFEL van Opa en Oma Kampert.

    Door: m kampert
    11 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280