Zoek je groetje!

🇿🇲ZA425

Hallo Nederland! Wat worden we blij van jullie groetjes. Daarom deze keer de groetjes persoonlijk terug! Zoeken maar! Groetjes ZA425

Reacties op dit bericht

  1. Wel heel veel succes nog daar en misschien helpt deze frustratie wel om nog harder te bouwen. (2)

    Door: Jesse
    10 maanden geleden
  2. Lieve dhé
    Tante Loes komt goed.
    Fijn dat je het zo geweldig naar je zin hebt.
    Jeftha vond vooral het boek heel mooi
    Al verschillende keren uit voorgelezen
    Lieve schat, geniet nog even van alle ervaringen.
    Je zit al over de helft
    Dikke knuffel van de Quistjes

    Door: Anneke
    10 maanden geleden
  3. Ha Christiaan,
    Leuk om te lezen dat het goed gaat, je het gezellig hebt en al veel geklaverjast 😉 hebt. We zullen de buren waarschuwen dat ze de kippen ophokken 😱🍗…..
    Benieuwd of je het Zuiderkruis al gezien hebt.
    Goede tijd nog en veel liefs van ons allemaal!

    Door: Michiel en Lineke de Jong
    10 maanden geleden
  4. Lieve Lot wat een leuke gezellige en gekleurde berichtjes net zo als de foto’s die we zien 🤗
    We zien je gelukkig wel stralen op de foto’s net als de andere deelnemers, jullie zijn een zonnestraal in Zambia 🇿🇲
    Maar missen ons zonnestraaltje hier wel in Nederland 🇳🇱

    Door: Liefs Opa en Omi
    10 maanden geleden
  5. Lieve Rhodé,
    Heel leuk om je berichtje te zien. Fijn dat je het naar je zin hebt. Ik begrijp dat je ieder weer graag wilt ontmoeten. En dan, nadat je bent uitgerust, úren vertellen.
    Welterusten (alvast).
    Heel veel liefs, opa ❤️

    Door: Ad van den Bovenkamp
    10 maanden geleden

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


0/280