🍪 Op deze website gebruiken we cookies om de website te analyseren en te verbeteren. Lees meer over ons Cookiebeleid

World Servants World Servants
  • Meegaan
  • Projecten
  • Werkwijze
  • Over ons
  • Actieplatform
  • Geef
  • Over ons
  • Actieplatform
  • Geef
  • Werkwijze

      Blijvende impact
      • Introductie
      • Vierdubbele impact
      • Partnerorganisaties
      • Het nut van een werkvakantie
      • Een project duurt 7 jaar
      Alles over je deelname
      • Introductie
      • 4 pijlers
      • Een dag op project
      • Financiën
      • Voorbereidingen
      • Veiligheid en kwaliteit
      Actievoeren
      • Introductie
      • Wat is een actiegroep
      • Start een actiegroep
      • Lijst met actiegroepen
      • Actievoorbeelden
      Deelnemen als kerk
      • Introductie
      • De impact in de kerk
      • Praktische zaken
      • Geven als kerk
      Veelgestelde vragen
      • Voor deelnemers
      • Voor ouders
      • Algemeen
      • Bagage en reisdocumenten
      • Financiën en verzekeringen
      • Gezondheid
      • Toegankelijke projecten
      • Projecten

    Voor ouders

    Veel gestelde vragen voor ouders

    Hoe is World Servants bereikbaar tijdens een reis?

    World Servants is op verschillende manieren te bereiken tijdens de projecten die onderweg zijn. In noodgevallen kan het thuisfront 24 uur per dag contact opnemen met het 24-uurs nummer van World Servants.
    Voor alle andere vragen zijn we tijdens kantooruren bereikbaar op ons standaard telefoonnummer en ook beantwoorden wij op werkdagen alle mails die binnenkomen.

    Kijk hier op welke manieren je contact met ons op kunt nemen.

    Van de deelnemers wordt verwacht dat ze hun mobiele telefoon thuislaten. Meer hierover is te lezen in de gedragsregels.

    Hoe is het contact met thuisblijvers geregeld?

    Bij calamiteiten neemt de hoofdleider van het project contact op met het World Servants kantoor. Tijdens de projectperiode is het kantoor 24-uur per dag bereikbaar. Bij ernstige situaties worden ouders ingelicht door het World Servants kantoor en de hoofdleider. Een hoofdleider heeft ook elk project extra geld bij zich om in geval van nood de kosten te kunnen betalen.

    Let op: het is erg belangrijk dat World Servants jouw ouders kan bereiken als je op project bent. Geef via formulier.worldservants.nl/icegegevens door hoe wij je ouders kunnen bereiken. Bij noodgevallen kunnen de thuisblijvers 24 uur per dag contact opnemen met World Servants via 0561613111.

    Gaat World Servants op de juiste wijze om met mijn geld?

    Het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) heeft ons een keurmerk gegeven. Dit betekent dat we aan de hand van criteria hebben kunnen aantonen dat het geld goed wordt besteed. Om dit te presenteren, maken we onder meer een jaarverslag. Je kunt bij het CBF meer informatie vinden.

     

    CTA HERE

    World Servants

    World Servants

  • Over ons
  • Medewerkers
  • Vacatures
  • Algemene voorwaarden
  • Veelgestelde vragen
  • Meldpunt
  • Contact
  • Projecten

  • Werkvakanties
  • Toegankelijke projecten
  • Projectarchief
  • Geven

  • Word Supporter
  • Sponsor een deelnemer
  • Actieplatform
  • Een erfenis nalaten
  • Voor scholen
  • Voor kerken
  • Doe mee

  • Aanmelden
  • Magazine aanvragen
  • Presentatie aanvragen
  • Samenwerken als kerk
  • Start een actiegroep
  • Ga naar facebook Ga naar instagram Ga naar linkedin Ga naar x Ga naar youtube
    Kwaliteit gegarandeerd:
    9.0
    tevredenheid
    4.9
    Facebook
    CBF Erkend goed doel World Servants heeft ANBI-status Climate Stewards ISO 14001 Vrijwilligerswerk correct
    WhatsApp