Hoe is World Servants bereikbaar tijdens een reis?
World Servants is op verschillende manieren te bereiken tijdens de projecten die onderweg zijn. In noodgevallen kan het thuisfront 24 uur per dag contact opnemen met het 24-uurs nummer van World Servants.
Voor alle andere vragen zijn we tijdens kantooruren bereikbaar op ons standaard telefoonnummer en ook beantwoorden wij op werkdagen alle mails die binnenkomen.
Kijk hier op welke manieren je contact met ons op kunt nemen.
Van de deelnemers wordt verwacht dat ze hun mobiele telefoon thuislaten. Meer hierover is te lezen in de gedragsregels.
Hoe is het contact met thuisblijvers geregeld?
Bij calamiteiten neemt de hoofdleider van het project contact op met het World Servants kantoor. Tijdens de projectperiode is het kantoor 24-uur per dag bereikbaar. Bij ernstige situaties worden ouders ingelicht door het World Servants kantoor en de hoofdleider. Een hoofdleider heeft ook elk project extra geld bij zich om in geval van nood de kosten te kunnen betalen.
Let op: het is erg belangrijk dat World Servants jouw ouders kan bereiken als je op project bent. Geef via formulier.worldservants.nl/icegegevens door hoe wij je ouders kunnen bereiken. Bij noodgevallen kunnen de thuisblijvers 24 uur per dag contact opnemen met World Servants via 0561613111.
Gaat World Servants op de juiste wijze om met mijn geld?
Het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) heeft ons een keurmerk gegeven. Dit betekent dat we aan de hand van criteria hebben kunnen aantonen dat het geld goed wordt besteed. Om dit te presenteren, maken we onder meer een jaarverslag. Je kunt bij het CBF meer informatie vinden.